کد خبر:51959
پ

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از رشد صد درد صدی اعتبارات استانی نوسازی مدارس استان خبر داد.

حمید شیرازیانی با بیان این که در سال جاری اعتبارات اداره کل نوسازی از منابع استانی ۱۰۰ رشد داشته است و از ۷۳ میلیارد تومان به ۱۴۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: امسال اعتبارات نوسازی مدارس شهرستان بهار نیز ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اظهار داشت: دو پروژه بزرگ خیری علیزاده و ۱۲ کلاسه فرهنگیان از منابع استانی و منابع ملی تامین اعتبار شده و در
مهرماه سال جاری ۵ پروژه استانی و ملی در شهرستان بهار به بهره‌برداری می‌رسد.

شیرازیانی بیان کرد: مدرسه ۴ کلاسه وهنان، قشلاق، کریم آباد، سالن ورزشی لالجین و سالن آمفی تئاتر لالجین از جمله پروژه‌های شهرستان بهار است که پیگیری می‌شود.

وی گفت: برخی پروژه‌ها که چندین سال متوقف بوده در دستور کار قرار گرفته و در حال تکمیل است و امیدواریم در سه سال آینده، موانع و مشکلات به کمترین میزان برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اشاره کرد: در سال گذشته محوطه سازی و تامین اعتبار قیر رایگان با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در استان تامین اعتبار شد و سهم مناطق بهار و لالجین نیز تامین شد.

شیرازیانی افزود: تکمیل سالن ورزشی آیت الله بهاری تعمیر و تجهیز هنرستان‌های بهار تخریب و بازسازی هنرستان‌ لالجین، مقاوم سازی مدرسه روان تعمیر مدرسه چوتاش تخریب و بازسازی مدارس آقا محمدی و صدر صالح آباد، تکمیل ۴ کلاسه علوی دینارآباد و ۶ کلاسه لتگاه، ۴ کلاسه الحاقی راهموار، تکمیل سالن چند منظوره دبیرستان لالجین، احداث ۷ کلاسه سیمین انجام شده و یا در حال انجام است.

وی افزود: امسال اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان در استان در فصول مختلف استانداردسازی، تجهیزات کلاسی، آزمایشگاهی، اداری و سیستم گرمایشی اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید