کد خبر:48408
پ

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان خبرداد: زبانه های آتش به جان انبار بزرگ پلاستیک افتاد که ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد‌.

به گزارش روزانه نیوز، سعید محمدی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ و ۳۱ دقیقه صبح روز شنبه ۲۷ آبان ماه وقوع حادثه آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در بلوار ارتش به آتش نشانی همدان اطلاع داده شد که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که محل حادثه یک انبار بزرگ ضایعات پلاستیک بود که قسمتی از آن کاملاً شعله ور شده بود و احتمال سرایت آتش به سایر قسمت ها و اماکن مجاور هم وجود داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی سریع عملیات اطفای حریق را آغاز و پس از ۳ ساعت تلاش مستمر حریق را به طور کامل اطفا نمودند.

محمدی اعلام کرد: عملیات اطفای حریق به صورت موفقیت آمیز به اتمام رسید و نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل لکه گیری را به طور کامل انجام دادند و پس از حصول اطمینان از اطفا کامل حریق به ایستگاه های عملیاتی خود بازگشتند.

وی با بیان اینکهخوشبختانه هیچ فردی در این حادثه دچار مصدومیت نشده بود،توصیه کرد: مالکان انبارها به ویژه انبارهای مواد اشتعال زا باید احتیاط‌های لازم را جهت حفظ ایمنی محیط به عمل آورند چرا که در غیر این صورت نه تنها سرمایه‌های آنها دچار آسیب و نابودی می‌شود بلکه احتمال مصدومیت و تلفات جانی نیز در این زمینه وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید