کد خبر:51860
پ

رييس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي که با همدستي يک نفر طلاهاي پيرزني را در همدان به سرقت برده بودند خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ” علي اسدبيگي ” در تشريح اين خبر عنوان داشت: پس از دريافت گزارش يک مورد سرقت در يکي از محله هاي شهر همدان بررسي اين موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.


وي افزود: بررسي کارشناسان اين حوزه گوياي اين بود که يک زن با معرفي خود به عنوان مامور بهداشت وارد منزل پيرزن شده و پس از دادن قرص بيهوشي به مالباخته، بيش از 100 گرم از طلاهاي او را به سرقت مي برد.


سرهنگ اسدبيگي گفت: در بررسي هاي دقيق پليس مشخص شد که اين سرقت با همدستي و طراحي نقشه از سوي يکي از همسايگان ساکن در همان محل که از تنها بودن پيرزن آگاه بوده با همدستی خانمی صورت گرفته است.


وي بيان کرد: ماموران پليس آگاهي توانستند در يک عمليات ، زن و مرد سارق را دستگير کنند که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.


رئيس پليس آگاهي استان همدان تاکيد کرد: شهروندان از نگهداري سکه و طلا در منزل پرهيز کرده همچنين پيش از ورود ماموران واحدهاي خدمات رسان به داخل مجتمع مسکوني از او کارت شناسايي مطالبه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید