کد خبر:50398
پ


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نصب 272 فقره انشعاب آب و 260 فقره انشعاب فاضلاب برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون 51 پروژه نهضت ملی مسکن در 32 شهر از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی استان برای ما تعریف شده که شامل 60 هزار و 446 واحد است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه برآورد ریالی ما برای ایجاد و احداث تاسیسات آب و فاضلاب این پروژه‌ها 16 هزار و 692 میلیارد ریال است، مطرح کرد: بر اساس توافق‌های صورت گرفته و مصوبه شورای عالی مسکن کشور، منابع مالی این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی وزارت نیرو، صندوق ملی مسکن و سازمان برنامه و بودجه، تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 145 میلیارد ریال اعتبار جذب و هزینه شده است، ادامه داد: توافقنامه سه جانبه بین دستگاه‌های مذکور نوشته شده و در حال انعقاد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در رابطه با تأسیسات مورد نیاز در این پروژه‌ها، عنوان کرد: 273 کیلومتر شبکه توزیع آب، 73 کیلومتر خط انتقال آب، 220 کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب، هشت باب مخزن با ظرفیت 40 هزار متر مکعب و هشت ایستگاه پمپاژ، تأسیسات مورد نیاز ما برای اجرای تعهداتمان در این پروژه‌هاست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید