کد خبر:48309
پ

شهردار همدان خبر داد: صد دستگاه تجهیزات و ماشین آلات و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی برای عملیات زمستانی آمادگی کامل دارد.

به گزارش روزانه نیوز، سید مسعود حسینی در جلسه ستاد برف‌روبی با تاکید بر آمادگی و‌ بکارگیری تمام توان برای مدیریت عملیات زمستانی عنوان کرد: تمام خدمات و تلاش مجموعه خدمات شهری مدیریت هر چه بهتر برای ورود به فصل بارندگی و سرما است و هماهنگی ها و تمهیدات لازم با حضور مسئولان مرتبط، معاونین خدمات شهری مناطق چهارگانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه موارد لازم به اطلاع اعضای ستاد برفروبی رسیده، افزود: در این جلسه معابر شهری، خیابان ها و تقاطع‌های جدید الاحداث و مسیر علمیات جدید نقاط مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: تصمیم بر این شد ماشین آلات سازمانی شهرداری به صورت صد در صد آماده عملیات زمستانی باشند تا وقفه‌ای در این حوزه به وجود نیاید.

حسینی با بیان اینکه از تمام امکانات برای آمادگی کامل در حوزه برفروبی و بارندگی ها بهره می گیریم گفت: مقرر شد از ظرفیت بخش خصوصی با توجه به وسعت و میزان عملیات و بارندگی به صورت حداکثری استفاده شود.

وی از بکارگیری نیروی انسانی کافی با تجهیزات کامل خبر داد و افزود: تجهیزات ویژه و مناسبی از جمله لباس، تجهیزات و امکانات لازم برفروبی در اختیار نیروهای خدمات شهری قرار می‌گیرد.

شهردار همدان با تاکید بر مشارکت همه شهروندان در همه حوزه‌ها به ویژه برفروبی عنوان داشت: بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، آموزش شهروندی و توان گروههای مردم نهاد و رسانه‌ای و مجازی از جمله اقدامات مهمی است که باید برای تقویت مشارکت مردم به کار گرفته شود.

حسینی با تاکید بر بازگشایی معابر و رفع معضلات مربوط به بارندگی ها در حداقل زمان ممکن گفت: لایروبی رودخانه‌ها، نهری ها و جوی ها و حتی بازبینی رودخانه‌های زیر سطحی توسط افراد خبره انجام شده تا مشکلی پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید