کد خبر:51872
پ


مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: شهید رئیسی انسانی کاملا مهربان و ارزشی بود وآنقدر جسارت داشت که اگر وقتی کار خوبی انجام می‌داد به نام دیگران تمام می‌کرد و اگر خراب می‌شد، مسئولیت آن را بر عهده می‌گرفت.


به گزارش روزانه نیوز، مهدی فرجی، امشب در سوگواره ادبی «روز وداع یاران» اظهار کرد: زمانی در غربت بودیم که صیاد شیرازی، شوشتری، کاظمی و … شهید شد و روزی غواصان دست بسته برگشتند تا دست ما باز باشد و روزگای حاج قاسم رفت تا غوغایی در کشور ایجاد شود.


وی با بیان اینکه فراموش نکردیم که به شهید بهشتی چه مواردی نسبت می‌دادند افزود: رفتن این افراد بدون حکمت نیست و شهید ریسی هم از این جنس بود.


مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در کشورهای دیگر وقتی اتفاقی رخ می‌دهد، مدتی حکومت نظامی برقرار می‌کنند اما در کشور ما در آرامش کامل مجلس جدید شروع به کار کرد.


وی با بیان اینکه زمانی که آقای رئیسی دادستان همدان بود در کنار ایشان بودم ادامه داد: در آن زمان حجم ترور‌ها در کشور بسیار زیاد بود، اما شهید رئیسی انسانی کاملا مهربان و ارزشی بود.


فرجی با تأکید بر اینکه آنقدر جسارت داشت که اگر وقتی کار خوبی انجام می‌داد به نام دیگران تمام می‌کرد و اگر خراب می‌شد، مسئولیت آن را بر عهده می‌گرفت خاطرنشان کرد: همه شهدای خدمت دارای ویژگی خاص مردمی بودند.


وی با اشاره به اینکه در کنار حاج قاسم سلیمانی افرادی چون شهید امیرعبدالهیان حضور داشتند گفت: من با شهید امیرعبداللهیان در سوریه آشنا شدم و دست راست شهید سلیمانی بود و مرد بزرگی بود و سرمایه بزرگی از ما گرفته شد.


مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بیش از 20 سال با شهید موسوی آشنا بودم گفت: اگر تیم محافظت با رئیس جمهور همراهی نمی‌کرد، آقای رئیسی نمی‌توانست در این سطح با مردم ارتباط برقرار کند به طوری که آقای رئیسی تمام پروتکل‌های امنیتی بر هم زد تا بتواند با مردم از نزدیک ارتباط برقرار کند.


وی تأکید کرد: هر سه خلبان جزء اسطوره‌های حوزه پرواز بودند و نباید به شایعات که در این حوزه مطرح می‌شود، توجه کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید