کد خبر:41403
پ

فرماندار شهرستان بهار گفت: وجود فضای صمیمی همراه با اعتماد و حسن نیت در شهرستان بهار، نوید بخش آینده ای روشن برای این شهرستان است.

به گزارش روزانه نیوز، روح اله نباتی در جمع معتمدین، نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان گفت: این همدلی و صمیمیت باعث حل بسیاری از مشکلات شهرستان و بهره وری بالا از نیروها و امکانات موجود شده است.

وی با بیان اینکه مردم از خدمتگزاران خود انتظار همت و کار جهادی دارند، گفت: دولت سیزدهم همه تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات به کار گرفته و برخی از مشکلاتی که از سالیان گذشته بر حوزه ی کاری شهرستان سایه افکنده بود، برطرف شده است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش تعیین کننده شهرستان بهار در عرصه‌های مختلف گفت: شهرستان بهار در پوشش بیمه‌ای صندوق کشاورزان روستاییان و عشایر رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است و کسب رتبه برتر در زمینه برف روبی توسط شهرداری بهار و کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش بهار نشان دهنده کار و تلاش در این شهرستان است.

مقام عالی دولت در شهرستان بهار تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت مبنی بر فراهم نمودن زیرساخت‌ها تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی که از سالیان گذشته نیمه تمام مانده بود با اقدامی انقلابی به بهره برداری رسید.

نباتی احداث درمانگاه تامین اجتماعی را یکی دیگر از مطالبات اهالی شهرستان دانست و گفت: این درمانگاه با تلاش همه مسئولین به بهره برداری رسید و آماده خدمات رسانی به مردم شریف بهار است و همچنین پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان در حال پیگیری است.

روح اله نباتی کاهش محسوس انتشار بوی نامطبوع از سوی واحدهای آلاینده در شهرک صنعتی بهاران را یکی از موفقیت ها برشمرد و گفت: در راستای برقراری آسایش مردم، واحدهای صنعتی آلاینده ملزم به نصب تجهیزات لازم شدند و همچنین بازدید های شبانه روزی از کارخانه ها ادامه دارد.

وی در پاسخ به وجود اختلاف بین مسئولین گفت: به شخصه به هیچ عنوان با احدی اختلاف ندارم، ما سرباز ملت و نظام هستیم، دغدغه من فقط کار بوده و هست، تا وقتی که خادم مردم شهرستان بهار هستم سعی و تلاش خود را وقف خدمت به مردم شهرستان می‌نمایم. ایشان اضافه کرد سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد انتصابات بومی را در دستور کار ادارات قرار دهیم و در جهت ارتباط دو سویه با مردم و حل مشکلات برپایی میز خدمت را به مناسبات مختلف در سطح شهرستان داریم.

فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر گسترش گلخانه ها در شهرستان بهار گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی بر تجمیع گلخانه هاست و ایجاد ۴ مجتمع گلخانه ۲۰۰ هکتاری در شهرستان بهار اخذ شده است که در این راستا زیرساخت آماده می شود.

نباتی اظهار داشت: قرار گرفتن شهر بهار در مسیر گردشگری می‌تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران را فراهم کند و با جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد خدمات جانبی و رفاهی می توان به ماندگاری مسافران و رونق شهر کمک کرد.

وی نبود زمین دولتی و مرغوبیت زمین های کشاورزی اطراف شهر را از مشکلات تأمین زمین مسکن ملی عنوان کرد و گفت: در سالیان گذشته در داخل شهر بهار زمین دولتی خریداری نشده است و مشکلاتی در تامین زمین مسکن ملی به وجود آورده است.

این مقام مسئول به طرح مجموعه شهری همدان اشاره کرد و گفت: طرح مجموعه شهری همدان از سالیان گذشته تصویب شده و ابلاغ مجموعه شهری استقلال شهرستان بهار را نفی نخواهد کرد و در هر صورت، الحاق شهرستان بهار به شهر دیگری امکان ندارد و شهرستان بهار دارای تشکیلات سیاسی مستقل است و مستقل باقی می ماند.

فرماندار بهار خواستار توجه کشاورزان به کشت فراسرزمینی شد و گفت: کشت فراسرزمینی یکی از راهکارهای برون رفت از معضل کم آبی است و کشاورزان می توانند از ظرفیت کشورهای دوست و همسایه با توجه به اقلیم، خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی بهره گیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید