کد خبر:48414
پ


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: مردم خیرهمدانی 18 میلیارد و 550 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.


به گزارش
روزانه نیوز، رسول شیخی زاده ، مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه صدقات در 7 ماهه نخست نسبت به مدت مشابه در سال قبل با 30 درصد رشد همراه بوده است، گفت: در 7 ماهه نخست، مردم شریف و سخاوتمند استان بیش از 18 میلیارد و 550 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که با توجه به جمعیت استان به صورت میانگین هر یک از هم استانی های عزیز مبلغ 10 هزار تومان صدقه پرداخت کردند.


شیخی زاده گفت: منطقه یک همدان با پرداخت 3 میلیارد و 590 میلیون تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است.


وی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم شریف و نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه نموده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم استانی‌های عزیز تسهیل نماییم.


شیخی زاده با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰81۸۸۷۷ در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت 6664-9969-9918-6037 به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.


وی ادامه داد: روش های جدید با نصب QR کدها قابل پرداخت است که برای مشترکین در حال نصب است و مردم نیکوکار می توانند برای تخصیص QR کدها با شماره تلفن 31449218 081 یا مراجعه به دفاتر امداد نسبت به این موضوع اقدام نمایند.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید