کد خبر:47161
پ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری ثبت و مرتفع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: در راستای تعمیر و نگهداری تاسیسات شبکه اصلی آبرسانی به منظور ارائه خدمات مستمر به مشترکین استان همدان، حوادث مرتبط با شبکه اصلی انتقال آب شهرهای استان شامل شکستگی و یا خرابی شیرآلات خط لوله اصلی می باشد که از ابتدای سال جاری 551 مورد ثبت و مرتفع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه رفع حوادث انشعابات آب مشترکین در جهت خدمت رسانی و پیشگیری از هدررفت آب نیز همواره به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: در این بازه زمانی رسیدگی و رفع حوادث انشعاب آب مشترکین شهرهای استان 10 هزار و 666 فقره گزارش شده است که عموما در خواست‌ها در این حوزه شامل، رفع نشتی کنتور و انشعاب آب مشترکین، درخواست شستشوی کنتور، رفع خرابی و تعویض کنتور و شیرآلات انشعاب، می باشد.

وی با اشاره به رفع حوادث نزدیک به 1200 فقره مرتبط با شبکه اصلی انتقال آب روستاهای استان افزود: از ابتدای سالجاری تعداد 5 هزار و 117 فقره حوادث و اتفاقات انشعاب آب مشترکین روستاهای استان نیز ثبت و مرتفع شده است.

مدیر عامل آبفای استان همدان در پایان گفت: هم‌استانی های گرامی در صورت مشاهده هرگونه حادثه و اتفاق در خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و انشعابات آب، با شماره 122 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید