کد خبر:51397
پ

آیین تجلیل از نیروهای انقلابی فراجا در اجرای «طرح نور» دیشب در مسجد باب الحوائج بهار با حضور امام جمعه بهار، فرمانده انتظامی استان همدان،جانشین فرمانده انتظامی استان، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهار، فرماندار و برخی از مسئولان و مردم شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز، در این مراسم امام جمعه بهار گفت: برای حمایت از نیروی انتظامی باید به پا خیزیم چرا که نشستن باعث توقف و ایستایی و ایستایی نتیجه ی سستی است و سستی در شیعه راه ندارد.

حجت الاسلام رضا مصباح اضافه کرد: در دوره‌ای در جهان، گذر از سنت گرایی و رسیدن به مدرنیته اتفاق افتاد و موج خداناباوری و بی‌خدایی در دنیا ایجاد شد و عصر ظلمت، قرنی عاری از خدا و دین و عقب افتادگی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه، فساد نتیجه شهوت و خونریزی، نتیجه ی غضب است؛ گفت: زن ابزاری و غضب در این عصر اتفاق افتاد و ۱۰۰ میلیون نفر جان خود را در جنگ جهانی دوم از دست دادند و تمام داده‌های مکتب بی‌خدایی بر محور شهوت گرایی و غضب اتفاق افتاد و شهوت گرایی، عرصه وادادگی شد و آمریکا به واسطه هالیوود داده‌هایی به خورد اذهان و افکار مردم داد.

وی ادامه داد: چالش امروز، چالش رسانه است و هر که رسانه قوی‌تر داشته باشد؛ تصویر افکارش قوی تر و هدفش دقیق تر است.

امام جمعه بهار تصریح کرد: با بروز و ظهور انقلاب اسلامی، خداگرایی و فکر خدایی در همه عرصه‌های اقتصاد، مدیریت، اجتماعی فرهنگی حکم فرما شد و امام خمینی (ره) با الگو گیری از پیامبر اسلام (ص) هیمنه اعتقادی غرب را به هم ریخت و کرسی های نظریه پردازی دچار تشویش شدند زیرا حرکت امام، حرکت فردی نبود و یک جریان، مکتب، گفتمان، خیزش بنیادین بود که انسان را به ذات خود فطرت انسان که خداگراست، برگرداند.

وی تصریح کرد: در زمانی که جاهلیت انسان را فرا گرفته بود و نگرش به اوضاع نگرش حیوانی بود و عقل مداری محور جامعه نبود؛ امام خیزشی انجام داد و ۴۵ سال در خفقان به تبیین راه و روش خود پرداخت.

حجت الاسلام مصباح تصریح کرد: در دنیایی که غلامان حلقه به گوش آمریکا از خود اختیاری نداشتند، ایران تابوی آمریکا را شکست و آمریکا برای جبران شکست سیاست استحاله از درون و فروپاشی کانون مقدس خانواده را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه نگرانی غرب، فکر بسیجی و ایرانی است؛ ادامه داد: در صورت زیر سوال رفتن حجاب، کانون مقدس خانواده و اقتدار، عزت و استقلال زیر سوال می‌رود.

وی بیان کرد: غرب با زیر سوال بردن حجاب، ارزش های ما را زیر سوال می برد و با توجه به اینکه غرب نمی‌تواند در میدان پیکار، وارد شود، درصدد القای قضایای خود ویرانگر و از طریق بیماری خنثی گری وارد شده است.

وی ادامه داد: برقراری امنیت در جامعه مدیون، نیروی بی ادعای انتظامی است و نیروی انتظامی همچون خون در رگها، جریان دارد و در صورت توقف آن، جامعه دچار اضمحلال می شود.

تلاش نیروی انتظامی برای تامین امنیت در همه ابعاد

در ادامه سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حرکت خودجوش مردم در حمایت از مجموعه فراجای استان در طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور، باعث دلگرمی نیروهای خدوم انتظامی است.

سردار سلمان امیری افزود: شهدا مسیر را برای ما مشخص کردند و ما خادم این ملت هستیم و به خاطره پوشیدن لباس مقدس خادمی خداوند را شاکریم.

وی افزود: مردم ما با درک سیاسی بالا و بصیرت و آگاهی، بر اوضاع مسلط هستند و هرجا نیاز است، خاضعانه وارد می شوند.

وی با تاکید بر تامین امنیت در همه ابعاد توسط نیروی انتظامی گفت: تقدیم دو شهید توسط نیروی انتظامی در استان، گواه این ادعاست.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی، احساس تکلیف کرده و با کسانی که بر ولنگاری دامن می‌زنند و درصدد عادی‌سازی برهنگی و از هم پاشیده شدن خانواده ها هستند، برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حمایت مردمی از «طرح نور» علاوه بر از دفاع از حجاب، باعث تقویت کیان خانواده است زیرا در صورت تحقق خواسته ی دشمن، وعده صادق و شکستن هیمنه ی پوشالی آمریکا را نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: موضوع حجاب، موضوع اجتماعی و فرهنگی است و ما به موضوع حجاب به صورت امنیتی نگاه نمی‌کنیم ولی هر موضوع فرهنگی و اجتماعی باید و نبایدهایی دارد که باید اجرایی شود.

سردار امیری اضافه کرد: در طرح نور با تکیه بر خواسته مردمی، از همه ظرفیت‌ها و نیروها استفاده کردیم و همکاران ما درصدد آگاهی بخشی به افراد ناآگاه هستند و در صورت عدم توجه به تذکر پلیس با افراد بی‌حجاب با اقتدار برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: بسیاری از افرادی که کشف حجاب کرده بودند با تذکر پلیس اصلاح شدند و کشف حجاب توسط برخی افراد، ناشی از ناآگاهی است.

در ادامه فرماندار بهار گفت: جان بر کفان نیروی انتظامی در هر زمینه‌ای برای کشور، مردم و جامعه ما، امنیت می‌آفرینند.

مجتبی فیض اللهی افزود: یکی از آفت‌هایی که جامعه بشریت را تهدید می‌کند، موضوع برهنگی است و در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان سرطانی مطرح می‌شود که مبارزه با سرطان راهکار خود را می‌طلبد.

وی افزود: برهنگی در میراث و نیاکان ما نبوده و غرب برای کشور ما به ارمغان آورده و برای مبارزه با این آفت نیروی انتظامی در صحنه حضور یافته و امنیت و حماسه می‌آفرینند.

وی ادامه داد: امنیت اجتماعی ما با ورود برهنگی به خطر افتاده و با ترویج برهنگی، شهید حججی ها و مردان حماسه آفرین، رشد نخواهند کرد و باید در مقابل این هجمه ها ایستادگی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید