کد خبر:51533
پ

برگزاری تور راهیان پیشرفت از ابتکارات وزارت صمت است که اداره کل صمت استان همدان با برگزاری ۷۰ تور راهیان پیشرفت در کشور پیشتاز است.

به گزارش روزانه نیوز، تور راهیان پیشرفت ویژه اهالی رسانه استان به همت روابط عمومی اداره کل صمت همدان با بازدید از شرکت خوراک آفرین و کارخانه شیشه برگزار شد.

تورهای راهیان پیشرفت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهاد تبیین» و تاکد استاندار همدان برای روایتگری پیشرفت ها و ارائه اخبار «امیدآفرین» از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم در جامعه، در اداره کل صمت استان برگزار می شود.

گفتنی است، کارخانه شیشه از صنایع اصیل و موفق استان در عرصه صادرات و اشتغال است که انواع بطری و جار مورد استفاده در صنعت بسته بندی کشور را تولید می کند.

امروز جمعی از اهالی رسانه استان همدان از فاز ۳ شرکت شیشه همدان که در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان با حضور مرتضوی معاون وقت اجرایی رییس جمهور افتتاح شد.


کوره فاز ۳ شیشه همدان با ظرفیت ۳۶۰ تن مذاب بزرگترین کوره کشور است.

در ادامه بازدید از شرکت خوراک آفرین نیز در برنامه قرار داشت که این شرکت در زمینه تولید انواع فراورده های گوشتی فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید