کد خبر:52052
پ

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر از برگزاری اختتامیه مرحله استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در روز (شنبه) ۲۶ خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، «کمال مظفری» مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص توجه به فضای مجازی، مرحله استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در راستای شناسایی فعالان این حوزه در همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش عمومی و دانش آموزی برگزار شد، افزود: جشنواره در ۶ محور برگزار و داوری و دبیر علمی جشنواره را ۱۴ نفر از اساتید دانشکده حضرت زینب کبری (س) عهده‌دار شدند و به مدت ۱۰ روز کاری آثار را بررسی کردند.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی با اشاره به ارسال ۳۹۰ اثر به این جشنواره، گفت: از بین آثار ارسالی ۲۴ اثر حائز رتبه برتر و ۶ اثر شایسته تقدیر شدند.

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره روز (شنبه) ۲۶ خرداد، ساعت ۹ در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار و به برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی تقدیم خواهد شد.

مظفری متذکر شد: نفرات برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری که در مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید