کد خبر:53091
پ

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از آغاز بهره برداری ۱۴ پروژه آموزشی، ورزشی و تربیتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان همدان به مناسبت سالتحصیلی جدید و ماه مهر خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز،حمید شیرازیانی با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سالتحصیلی جدید به مردم شریف استان و جامعه فرهنگی از آماده سازی و بهره برداری از 14 پروژه آموزشی,فرهنگی و ورزشی و تحویل آن به مردم شریف استان خبر داد.

وی، زیربنای کل این پروژه ها را 5هزار694 متر مربع در قالب 90 اتاق و کلاس و فضای ورزشی و فرهنگی   عنوان نمودند که برای آماده سازی این تعداد پروژه 78 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع ملی، استانی و خیرین محترم مدرسه ساز استفاده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان افزود: برای آماده سازی و مهیا نمودن مدارس جهت دانش آموزان عزیز این اداره کل دو طرح عملیاتی را در دست اجرا دارد که  در طرح شهید عجمیان با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش  و قرارگاه جهادی استان نسبت به  بهسازی و تجهیز و زیبا سازی مدارس اقدام نموده است.

شیرازیانی ادامه داد: طرح شهید عرب نیز با هدف آماده سازی سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان  را پیگیری مینماید که ان شاالله برای فرا رسیدن فصل سرما مدارس مشکلی از این بابت احساس ننمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید