کد خبر:52276
پ


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از ثبت ۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تردد بین استانی وسیله نقلیه در جاده های این استان در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مهرداد آهکی گفت: متوسط روزانه تردد بین استانی در این ماه ۱۳۳ هزار و ۱۸۱ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت؛ سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان در این مدت ۱۷ درصد گزارش شده است.

آهکی تاکید کرد: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه پرترددترین محور در این بازه محور سه راهی همدان- بهار بوده است، تصریح کرد: میزان تردد بین استانی وسائل نقلیه در استان ۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

او در ادامه در خصوص استفاده  هموطنان از خدمات تلفن گویای ۱۴۱ افزود: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به شکل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.141.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به شکل تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.
 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید