کد خبر:52247
پ

جانشین انتظامی استان گفت: رسیدن به مقام بازنشستگی در فراجا مدال افتخار ارزشمند است.

به گزارش روزانه نیوز،سردار رضا زارعی صبح امروز در جلسه بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان پلیس استان گفت: بازنشستگان مظهر ايستادگي، مقاومت و گنجينه پربار تجربه هستند و مي بايست از تجربيات آنها در عرصه هاي مختلف آموزشي، عملياتي و نظامي بهره برداري كنيم.


وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان، آئينه تمام نماي كاركنان شاغل هستند كه پيوند شاغلين و بازنشستگان در انتقال تجربيات، موجب افزايش اميد و نشاط در محيط كار مي شود.

سردار زارعی عنوان کرد: تكريم از بازنشستگان در حقيقت زنده نگهداشتن ارزش هاي انساني و اخلاقي است چرا كه آنها بهترين دوران زندگي خود را صرف نظام و خدمت به اسلام کرده و از هيچ گونه تلاش و كوششي دريغ نكرده اند.


اين مقام انتظامي با بيان اينكه بازنشستگان نبايد به فراموشي سپرده شوند، گفت: تجليل و تكريم بازنشستگان، برگرفته از فرهنگ ملي و ديني ما است، يکي از فضائل اخلاقي احترام به بزرگترها، تکريم و قدرداني از زحمات آنها مي باشد كه مي بايست به اين مهم توجه ويژه اي بشود.

جانشین انتظامی استان در خاتمه ، ضمن اينكه دوران شيرين بازنشستگي را فرصتي مغتنم براي حضور بيشتر در كنار خانواده دانست ، عنوان كرد: اساس هر سازمان، نيروي انساني است و بازنشستگان آن گنجينه ارزشمندي هستند كه بهترين دوران زندگي خود را وقف توسعه سازمان خود كرده اند كه بدون ترديد، اكنون استفاده از تجربيات آنها راهگشا خواهد بود. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید