کد خبر:53396
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همدان یکی از نقاط سردسیر و سرمای آن سخت تر از سایر نقاط کشور است بنابراین با اقدامات پیشگیرانه و آمادگی کامل به استقبال ماه‌های سرد سال می‌رویم.

 

مجید الهیاری بیسان کرد: همزمان با آغاز فصل پاییز، در راستای تامین پایدار گاز طبیعی در فصل سرد، همه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی انجام شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فصول سرد سال، افزود: همه واحدهای امدادی و عملیاتی، ستادی و پشتیبانی برای گذر از این فصل سرد و پیشگیری از بروز بحران‌های احتمالی از آمادگی کامل برخوردارند.

الهیاری با اشاره به وجود ۶۳ ایستگاه (CGS)، ۳۲ ایستگاه (CGS/TBS) و ۴۳۶ ایستگاه (TBS) در سطح استان همدان، تصریح کرد: با هدف پایداری جریان گاز و تداوم آن برای بهره‌مندی ایمن مشترکان در این فصل‌ها اقدامات پیشگیرانه در قالب تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها و تجهیزات نصب شده در آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آماده به کار بودن پرسنل عملیاتی، تجهیز خودروهای عملیاتی و سایر موارد در زمان‌های مناسب و با برنامه‌ریزی، از پیش تعریف و انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تاکید بر اینکه امسال نزدیک به ۱۵ هزار مشترک گاز طبیعی به مجموع مشترکان این استان اضافه شده است از مردم خواست با صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز، ما را در تامین و پایداری جریان گاز یاری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مقدار مصرف گاز در روزهای اوج مصرف، همه مناطق عملیاتی با بیشترین آمادگی و استفاده از واحدهای یدکی در پایداری شبکه گازرسانی در تلاش هستند تا هیچ‌گونه کاستی در تأمین این انرژی طبیعی به مصارف خانگی، تجاری و نیروگاهی نداشته باشیم.

الهیاری بیان کرد: انتظار داریم هم استانی‌ها نیز در استفاده از این انرژی خدادادی صرفه‌جویی و مصرف را مدیریت کنند تا ماه‌های سرد امسال را نیز با سربلندی سپری کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید