کد خبر:51887
پ

فرماندار همدان در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام(ره) اظهار داشت: امام عزیز بر همه ما حق دارند، زحمات امام(ره) هر روز بیش از قبل به بار می‌نشیند.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی افزود: نفس قدسی حضرت امام(ره) امروز در سراسر دنیا پخش شده و تکلیف ماست که امام را تکریم کنیم هرچند خداوند متعال نام امام را پر آوازه کرده است.

وی با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و همراهانش، افزود: شهید آیت الله رئیسی شاگرد ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بود و همان ویژگی‌هایی که حضرت امام در شخصیت و سیره‌اش داشت همه در آقای رئیسی متبلور بود و ضایعه فقدان شهید خدمت همه سطوح مدیریتی کشور را تحت تاثیر قرار داد.

فرماندار همدان یادآور شد: آن چه را ما این روزها در صحنه رسانه و صدا و سیما مشاهده کردیم و نوع تکریم و احترامی که از این شهید بزرگوار شد، تنها می‌توان معجزه اخلاص نامید.

وی با بیان این که وقتی اخلاص در وجود فردی باشد خدا این گونه بزرگش می‌کند، اضافه کرد: پیش از این برخی دوستان مدام آقای رئیسی را خطاب می‌کردند که رسانه ندارد، کار می‌کند ولی رسانه ندارد، این قدر گفتند این را، تا خدا خودش رسانه آقای رئیسی شد.

مخفی با تاکید بر این که عمل صالح آیت‌الله رئیسی، سخنش را بالا برد و دلنشین کرد، گفت: و ما در این جنس کارهایی که انجام می‌دهیم باید به مسئله اخلاص توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه حتی حرف اخلاص با عملش بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: از دست دادن آیت الله رئیسی و همراهانش، اتفاق دردناکی بود، نه صرفاً به خاطر فقدان شخص ایشان، چرا که حقش شهادت بود، بلکه شهید رئیسی الگوی خدمت بی‌منت و خالصانه بود که امیدواریم این تفکر ماندگار شود.

فرماندار همدان با اشاره به سختی‌هایی که شهید رئیسی در راه خدمت به مردم تحمل کرد، افزود: همان چیزهایی که روزی برخی تمسخر می‌کردند، اکنون عَلَم افتخار است، چرا که اقدامی فقط زبانی نبود و از قلب آیت الله رئیسی بیرون می‌آمد.

وی با تاکید بر این که مدیران و سیاستمداران باید زندگی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: درس خوب برای مدیران و سیاست‌مداران این است که پس می‌شود کار سیاسی کرد و تقوا هم داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید