کد خبر:53119
پ


فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با گرامیداشت ایام سالگرد شهادت شهید همدانی گفت: شهید همدانی نقش موثر در تقویت روحیه معنوی و توان رزمی نیروهای بسیج ایفا کرد.

به گزارش روزانه نیوز، سردار مظاهر مجیدی دردر افتتاحیه مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با تاکید بر اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی در سپاه و بسیج گفت: این موضوع از مولفه‌های مهم و مورد تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری ست

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان تیپ انصار الحسین(ع) همواره اسوه و موفق در عرصه‌های مختلف و میدان‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی فرهنگی و دفاعی بوده اند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) افزود: با روحیه بسیجی می‌توان کشور را از میدان های سخت و گرفتاری‌های موجود عبور داد

در ادامه معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: بسیجیان استان همدان همواره در صحنه‌های مهم و سرنوشت ساز افتخارآفرین بوده اند.

سردار اصانلو با بیان اهمیت آمادگی جسمانی و ورزش بیان داشت: ورزش در نگاه و منش دینی بزرگان ما و به ویژه شهدای والا مقام، جایگاه ویژه‌ای داشته است

وی گفت: هر قدر اهمیت و سرمایه‌گذاری برای مقوله ورزش بیشتر باشد آمادگی رزم و منفعت سازمانی از آن بیشتر خواهد بود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی امام حسین ع تاکید کرد: مسابقات ورزشی در سطح سپاه و بسیج از مهم‌ترین برنامه‌هاست که باید مورد توجه جدی مسئولان و فرماندهان قرار بگیرد.

سردار اصانلو افزود: مسابقات فوتسال از جمله برنامه‌هاییست که در راستای ایجاد آمادگی رزم در یگان‌های عملیاتی سپاه برنامه ریزی شده و هر ساله برگزار خواهد شد.

در ادامه مسئول کمیته اجرایی دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج با تشریح جزئیات دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: مسابقات فوتسال همزمان با برگزاری افتتاحیه در سه سالن ورزشی در سطح شهر همدان آغاز شده است.

بهروز عمید گفت: ۴۵۰ بازیکن در قالب سی و سه تیم از ۳۰ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند

وی بیان داشت: این مسابقات، سالانه در سطح یگان‌های عملیاتی سپاه پاسداران به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود که امسال همدان میزبان است

مسئول کمیته اجرایی دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج گفت: حضور در سالن‌ها و تماشای بازی‌ها برای آحاد بسیجیان و مردم بلامانع و رایگان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید