کد خبر:52239
پ


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: 721 کیلومتر از حد و بستر رودخانه های استان همدان در دولت سیزدهم انجام شده است.


به گزارش روزانه نیوز، رضا اخلاص مند با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در حوزه آب بسیار خوب ارزیابی می شود، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 63 کیلومتر از رودخانه های استان همدان لایروبی شده است که بیشترین میزان لایروبی از رودخانه های به ترتیب مربوط به شهرستان های نهاوند ، اسداباد کبودراهنگ و همدان به میزان 13، 10، 8 و 7.1 کیلومتر است.


وی با بیان اینکه تاکنون تقریبا 51 کیلومتر از حد و بستر رودخانه استان در مجموع از تصرفات غیر قانونی آزاد سازی شده است گفت: آزاد سازی رودخانه های استان بلافاصله بعد از جمع بندی اقدامات قانونی و حقوقی و کسب مجوز از شورای حفظ حقوق بیت المال و تامین اعتبار اجرا می شود.


اخلاص مند از نشانه گذاری (رپرگذاری) 109 کیلومتر از رودخانه های استان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم مطالعه حد و بستر 731 کیلومتر از رودخانه های استان همدان انجام شده است، که بیشترین میزان مطالعه حد و بستر رودخانه های استان به ترتیب مربوط به شهرستان های اسداباد، کبودراهنگ و همدان به میزان 110 ، 95 و 91 کیلومتر است.


وی از اخذ سند تک برگ 860 هکتار از رودخانه های استان یاد کرد و افزود: تا قبل از این تنها 4 هکتار سند تک برگ برای رودخانه های استان همدان اخذ شده بود.


اخلاص مند همچنین از صدور سند تک برگ برای 351 هکتار از تاسیسات آبی استان گفت و افزود: اخذ سند برای رودخانه ها به جهت جلوگیری از تصرفات اشخاص در املاک دولتی و زمین خواری می باشد که با جدیدیت پیگیری و در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید