کد خبر:52273
پ

فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک، دستگیری قاچاقچی و توقیف یک دستگاه سواری در استان خبر داد.

 سردار سلمان امیری در تشریح این خبر اظهار داشت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگردهای پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به استان های غربی را می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله سنگین کرده که در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد خودرو سواری حامل مواد را در شهرستان اسدآباد، شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از داخل خودرو مقدار 126 کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر و یک دستگاه سواری پژو 405 نیز توقیف شد که متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح فراجا می‌باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم توزیع مواد مخدر ایجاد می‌کند.

کشف 40 فقره سرقت باغات در همدان

جانشین انتظامی استان همدان از دستگیری سارق و کشف 40 فقره سرقت باغات در این شهرستان خبر داد.

سردار رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: مأموران “کلانتری 12” مدرس حین گشت‌زنی به شخصی که در حال پرسه زنی در داخل کوچه باغات بود مشکوک و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات به 40 فقره سرقت باغات اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان در خاتمه گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با 110 یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری فرد بدل انداز در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری فردی که قصد فروش طلای بدل به جای اصل را داشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر گفت: درپی خبر واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به بدل اندازی و فروش بدل به جای طلای اصل نموده ماموران جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری چند نفر از طلافروشان متهم را دستگیر که در بازرسی بدنی از وی 3 قطعه زنجیر طلایی رنگ بدل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: همدست متهم نیز که در همان حوالی بود دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

درویشی درپایان از همه شهروندان خواست: برای خرید طلا حتما از طلافروشی های معتبر با فاکتور خرید ممهور به مهر طلافروشی اقدام کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مظاهر علیجانی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف و 9 نفر خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بیان این که دستگیر شدگان به مراکز ماده 15 و 16 معرفی شدند، گفت: در این طرح، 10 دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

علیجانی توصیه کرد: همواره هشدارهای پلیس را جهت کاهش و پیشگیری از سرقت مد نظر داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعاً موضوع را از طریق تماس 110 با پلیس در میان بگذارند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید