کد خبر:51373
پ


فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران پليس امنيت اقتصادي استان ازيک دستگاه کاميون 20 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش روزانه نیوز، سردار “سلمان اميري ” در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان همدان در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، حين گشت زني و کنترل محورهاي مواصلاتي استان به يک دستگاه کاميون مشکوک شد.


وي افزود: ماموران بلافاصله کاميون مذکور را متوقف که در بررسي هاي انجام شده مشخص شد کاميون حامل 20 هزار ليتر فرآورده نفتي قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش6 ميليارد ريال است.


وی گفت: در اين رابطه کاميون توقيف و يک نفر دستگير شد که پرونده متشکله در مرجع قضائي در حال رسيدگي ست.


فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه گفت: مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت اقتصادي کشور است.

کشف 15 تن انواع نوشيدني هاي خارجي قاچاق به ارزش تقريبي 50 ميليارد ريال در همدان

جانشين انتظامي استان” همدان” از توقيف يک دستگاه کاميون حامل کالاي قاچاق و کشف 15 تن انواع نوشيدني خارجي به ارزش تقريبي 50 ميليارد ريال خبر داد.


در ادامه سردار “رضا زارعي” با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان “همدان” با تشديد اقدامات کنترلي و حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان همدان به يک دستگاه کاميون در حال تردد مشکوک شدند.


وي افزود: با هماهنگي قضائي کاميون را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند که پس از تخليه کالاهاي موجود در آن 15 تن انواع نوشيدني خارجي قاچاق کشف کردند.


وي در ادامه بيان داشت: به نظر کارشناسان، ارزش کالاهاي کشف شده 50 ميليارد ريال برآورد و در اين خصوص2 نفر دستگير و با تشکيل پرونده مرجع قضائي معرفي شدند.


سردار زارعي ياد آور شد: هموطنان گرامي مي توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا و احتکار، اختلاس و ديگر جرايم و مفاسد اقتصادي را با شماره تلفن110 و شماره 096300 اطلاع رساني کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید