کد خبر:3207
پ

به گزارش روزانه نیوز شیرزاد جمشیدی در جلسه کمیته تبیین استراتژی، خط مشی و راهبردهای شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی پیگیری‌های خوبی در خصوص برنامه‌های اجرایی شرکت انجام شد.

 

وی با اشاره به دیدار با معاونین و مدیران وزارت نیرو و توانیر افزود: طی این دیدارها دغدغه‌ها و مشکلات جمع‌بندی شده شرکت در قالب 15 مورد در بخش‌های مختلف از قبیل زیرساختی، بهره‌برداری، توسعه‌ای، نرم‌افزاری، نقلیه، امکانات، مباحث مالی و بدهی‌ها مطرح شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: استفاده از حواله ارزی، بحث تأمین برق مساکن مهر، استفاده از تسهیلات بانکی و اعتبارات استانی و تأمین نیروگاه قابل حمل خورشیدی به تعداد 650 مورد برای عشایر استان نیز از جمله مباحثی است که باید در دستورکار شرکت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه در اسفند ماه 98 و فروردین امسال شرایط خوبی در حوزه وصول مطالبات و درآمدها نداشتیم، گفت: طی دو ماه مذکور 78 درصد وصول داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشت.

 

جمشیدی ادامه داد: از اردیبهشت ماه سال جاری با همت همکاران و کار جهادی بدون قطع انشعاب مشترکین، وصول 102 درصدی را تجربه کردیم که در دو شهرستان این میزان پایین‌تر بود که امید است با همت والا به 100 درصد برسند.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزینه‌کردهای شرکت از مبالغ تخصیص یافته بیشتر بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد بعد از ایام کرونا سقف پرداختی جاری شرکت اصلاح شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: توجه به زیرساخت‌های بهره‌برداری از دیگر موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و تجهیزات شرکت از قبیل خودروهای اتفاقات عملیات، بالابرها، تجهیزات عیب‌یابی و… برای بهره‌وری بیشتر ارتقاء یافته و بروزرسانی شوند.

 

وی با تأکید بر پیگیری وصول مطالبات عنوان کرد: امید است با پیگیری مدیران و همکاری مشترکین بتوانیم خدمات‌رسانی خوبی به مردم داشته باشیم.

 

جمشیدی در ادامه بر شناسایی ریسک‌های شرکت به ویژه در بخش مالی و توجه ویژه به بحث مدیریت زمان تأکید کرد و گفت: باید درک کاملی از چشم‌انداز، اهداف و استراتژی‌های شرکت صورت گیرد تا برنامه محور و شاخص محور حرکت کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید نقاط قوت و ضعف و بهبود مشخص شود، اظهار داشت: با توجه به اقدامات خوب و جهادی که در سطح شرکت صورت گرفته قطار توسعه شرکت با شتاب در حال حرکت بوده و امید است همه مدیران برای توسعه بیشتر در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کاهش پیک بار تابستان گفت: برنامه کنترل پیک به خوبی پیش می‌رود و تفاهمنامه‌ها در حال انجام است.

 

وی افزود: در بحث تعمیرات خط گرم، کنترل خاموشی‌ها و کاهش تلفات نیز برنامه‌های مدونی پیش‌بینی شده که امید است با پیگیری‌های مستمر همکاران، پایان سال نوید روزهای خوبی برای شرکت توزیع باشد.

 

جمشیدی با تأکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی و بحث آموزش در این حوزه تصریح کرد: اولویت ما در شرکت تأمین نیروی انسانی مجرب و متخصص است.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید» عنوان کرد: جهش تولید یعنی جهش در زمان و پیگیری‌ها، پاسخگویی، نظارت و کنترل، ارتقای ایمنی مردم و پیمانکاران، بازدیدها و سرکشی‌ها و … که باید با سرعت انجام گیرد تا به تولید در استان از نظر زیرساختی کمک شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در حوزه تحقیقات نیز شرکت مصمم است تا از نتایج پروژه‌ها به خوبی استفاده کند.

 

وی با تأکید بر انجام ممیزی ISO و HSE توسط دفتر تحول اداری بیان داشت: دستورالعمل‌های ابلاغ شده باید عملیاتی و اجرایی شود و هیچ دستورالعمل و آیین نامه‌ای بایگانی نشود.

 

جمشیدی با بیان اینکه ساماندهی نیروهای شرکت‌های توزیع از دیگر اقدامات مهم در حال اجرا است، گفت: این امر ظرفیت خوبی است تا همکارانی که دارای چارت هستند با توجه به مواردی که در دستورالعمل‌ها تأکید شده، تبدیل وضعیت شوند.

 

علی‌احسان اشرفی مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه این جلسه به بیان مفاد صورتجلسه قبل پرداخت و به پیگیری‌های انجام شده اشاره کرد.

 

برق

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید