کد خبر:46195
پ

فرماندار همدان با بیان اینکه شورای ششم خوشنام و مورد قبول است، گفت: با وجود کاستی‌ها اما مردم و نخبگان، شورای ششم را امین، فعال و متعهد می‌دانند که این مهم سرمایه‌ای خوب در اختیار شورا است.


به
گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی در جلسه صحن علنی شورا و انتخابات هیأت رییسه سال سوم دور ششم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شورا و شهرداری در این دوره در راستای انجام تکالیف و وظایف، اظهار کرد: ۹۰ صورتجلسه از شورای شهر در این دوره به کمیته انطباق واصل شده که ۲۷۱ مصوبه مورد تایید قرار گرفته، ۳۵ مصوبه مغایرت با قوانین و ۱۸ مورد ابهام تشخیص داده شده است.

وی با بیان اینکه شورای ششم خوشنام و مورد قبول است، گفت: با وجود کاستی‌ها اما مردم و نخبگان، شورای ششم را امین، فعال و متعهد می‌دانند که این مهم سرمایه‌ای خوب در اختیار شورا است.


فرماندار همدان با بیان اینکه هم افزایی و‌همراهی با مدیریت شهری برای ما یک اصل است افزود : مجموعه مدیریت شهری نسبت به انجام امور محوله، اهتمام دارد و کمک به این مجموعه در دستور کار فرمانداری بوده و برنامه و هدف نیز همین بوده است.


مخفی با تاکید بر اینکه تکالیف و وظایف شهرداری بسیار متنوع است و در صورت عدم همکاری سایر دستگاه‌ها امکان ایجاد خلل در تکالیف وجود دارد، افزود: سعی بر استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای کمک به شهرداری در انجام امور داریم.


وی اظهار کرد : وضعیت کلی استان و شهرستان بحمدالله خوب است و در شرایط سخت اقتصادی با پیگیری مدیران ارشد استان از سفر ریاست محترم جمهوری اعتبارات قابل توجهی برای همدان جذب شد که محرک پروژه های بزرگ در همدان شده است.


فرماندار همدان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ایمان و امید تصریح کرد : در نقدها باید شرایط کشور را در نظر بگیریم و وقتی می خواهیم نقد کنیم ناخواسته در راستای اهداف دشمن حرکت نکنیم.


مخفی وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز را در همدان نگران کننده دانست و افزود : در سد معبر و توجه به حقوق شهروندان بویژه در سطح بازار نیز مشکل داریم که تنتظار می رود مدیریت شهری در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشد.


وی پیوست فرهنگی، امنیتی و انتظامی را برای اجرای هر پروژه ای ضروری خواند و گفت : برخی از محلات حاشیه شهر مسایلی دارد که چون زخمی بر پیکره شهر همدان باقی مانده است که باید با همکاری حل شود.


فرماندار همدان در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت در همدان باید به اندازه نام و قدمت این شهر باشد، افزود: مدیریت شهر باید به اندازه القابی همچون دارالمومنین، دارالمجاهدین و پایتخت تاریخ و تمدن باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید