کد خبر:53327
پ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در۶ ماهه نخست امسال، مردم نیک اندیش استان ۱۹۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند که ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

سید حسن نعمتی ا بیان اینکه این میزان صدقه توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است، اظهار کرد: با توجه به جمعیت استان به طور میانگین هر یک از هم استانی‌ها مبلغ ۷۰ هزار ریال صدقه پرداخت کردند.

وی ادامه داد: منطقه یک همدان با پرداخت ۳۷ میلیارد ریال بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه کرده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم استانی‌های عزیز تسهیل کنیم.

پرداخت صدقه در همدان ۲۳ درصد افزایش یافت

نعمتی با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت ۷۷۷۷-۹۱۷۷-۹۹۷۵-۶۰۳۷ به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

وی تعداد صندوق‌های کوچک، متوسط، بزرگ و صندوق‌های الکترونیکی را حدود ۲۷۰ هزار صندوق اعلام و اظهار کرد: روش‌های جدید با نصب QR کد‌ها قابل پرداخت است و مردم نیکوکار می‌توانند برای تخصیص QR کد‌ها با شماره تلفن ۳۱۴۴۹۲۱۸، ۰۸۱ یا مراجعه به دفاتر امداد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تامین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید