کد خبر:52430
پ


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در روز سوم عاشورا  پلیس راهور استان  آمادگی لازم‌ را برای ایجاد محدودیت‌های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی آمدوشدهای عزاداران حسینی را دارد.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ غلامعلی همایی افزود: اعمال محدودیتها از ساعت ۹ صبح و تا پایان مراسم  در آرامگاه بوعلی، میدان امامزاده عبداله ،میدان فلسطین ، بلوار مدنی و بصورت مقطعی در سایر مسیرهای منتهی به میادین عنوان شده اجرا خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه داشت: با عنایت به اینکه در روز سوم عاشورا مراکز تجاری و اداری فعال هستند و حجم بیشتری از تردد در خیابانهای شهر نسبت به مراسمات تاسوعا و عاشورا مورد انتظار است لذا از رانندگان و همشهریان عزیز تقاضا میشود از تداخل خودروها به داخل جمعیت و هیئات خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: حتی المقدور  از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند و در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند همچنین از توقف در معابر پیرامونی و در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئات خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید