کد خبر:48431
پ

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از فردا تا ۱۵ آذر ماه ۱۶ هزار نفر از اقشار مختلف به اردوی راهیان نور و پیشرفت اعزام می شوند.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ پاسدار کامران کرمی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد،اظهار داشت: افرادی با حضور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور با روحیه ایثار و شهادت طلبی ایثارگران، رزمندگان و شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: اولین مرحله از اعزام ها مربوط به دانش آموزان دختر و پسر است که از فردا با برگزاری یک آیین آغاز می شود و ۲ هزار دانش آموز در چند مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

این مقام مسئول گفت: دانش آموزان در یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴ و شلمچه حضور یافته و با روایتگری راویان دفاع مقدس، قشر نوجوان جامعه از نزدیک با جانفشانی و رشادت های رزمندگان آشنا می شوند.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: ۱۴ هزار نفر دیگر از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور را سایر اقشار بسیج تشکیل می دهند و سهم هر یک از اقشار نیز مشخص شده است.


وی تاکید کرد: دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم به ویژه جوانان است و یکی از راه های امید دادن به جوانان اعزام به مراکز علمی و پیشرفت و مناطق عملیاتی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید