کد خبر:41330
پ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر از بازدید رایگان دانش آموزان از موزه دفاع مقدس همدان داد.

به گزارش روزانه نیوز، با توجه به تاکید استاندار همدان، رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر بازدید همه دانش آموزان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، جلسه مشترکی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در این مرکز فرهنگی برگزار شد‌.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این جلسه با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نسل جوان به ویژه دانش آموزان اظهار داشت: بنابر تدبیر رییس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تدبیری اندیشیده و طرحی تنظیم خواهد شد که دانش آموزان به طور رایگان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید کنند‌.

وی تصریح کرد: در این خصوص ضروری است برنامه‌های جانبی فرهنگی توسط سازمان‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین مجموعه‌های متولی امور فرهنگی استان تهیه شود‌.

سردار ظفری متذکر شد: مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز جلسات تخصصی تنظیم طرحواره برنامه بازدید دانش آموزان از مرکز فرهنگی را تشکیل و در اسرع وقت طرح نهایی را جهت تثبیت در شورای هماهنگی استان به محضر استاندار و سایر اعضا ارائه دهد.

در ادامه «محمود نقوی» مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر اهمیت بازدید دانش آموزان از این مرکز فرهنگی و معنوی که یک سرمایه بی بدیل استانی است، عنوان کرد: از مدیریت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس جهت فراهم ساختن زمینه بازدید ۱۲ هزار دانش آموز از موزه دفاع مقدس همدان ظرف سه ماه گذشته کمال تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید