کد خبر:48265
پ

شهردار همدان اعلام کرد: تعامل مدیریت شهری و بانک شهر در پیشبرد اهداف و تامین مالی پروژه های شهری تقویت می شود.

 
به گزارش روزانه نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سید مسعود در دیداری که با سرپرست حوزه غرب کشور بانک شهر داشت ضمن تاکید بر افزایش ارتباطات میان بانک‌شهر با شهرداری همدان عنوان کرد: ارتقای تعامل بین شهرداری همدان و بانک شهر نقش مثبت و سازنده ای در پیشبرد اهداف، ماموریت ها و تامین مالی پروژه های شهری داشته و تلاش داریم با تامین منابع مالی لازم مربوط به پروژه های مهم مدیریت شهری برای ارتقاء خدمات به شهروندان بهره بگیریم.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ شهرداری ها و بانک ها در ارائه بهتر خدمات به شهر و شهروندان، عنوان داشت: افزایش تعامل مدیریت شهری و بانک ها به ویژه بانک شهر با هدف افزایش خدمات رسانی به شهروندان و استفاده از منابع مالی در دستور کار است، تا موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری مشارکت بانک‌ها در تامین مالی پروژه ها را مهم ارزیابی کرد و گفت : در حوزه مالی به ویژه برات کارت برای پیمانکاران، اسناد رهنی و مشارکت در حوزه پروژه‌های حمل و نقل عمومی مذکرات خوبی با بانک شهر انتقالات صورت گرفته شده است.

مذاکرات خوبی در زمینه برات کارت ، اسناد رهنی و اوراق ال سی با بانک شهر صورت گرفته است

در ادامه سرپرست اداره مالی و ذیحساب شهرداری همدان با اشاره به مذاکرات خوبی که با بانک شهر صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به حضور سرپرستی غرب کشور بانک شهر در همدان مسائل و مشکلات فی مابین مطرح و رفع شد و ایشان قول همکاری در زمینه‌ های مختلف با مجموعه شهرداری را دادند.

حسین قدسی افزود: در این جلسه یکی از موضوعاتی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت اوراق ال سی تا ۵۰ میلیارد تومان و پرداخت تسهیلات برای پرسنل بود که با بهبود اوضاع مالی و تقویت حسابهای شهرداری این همکاری ها تقویت می گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید