کد خبر:30870
پ

بیرجند- رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از اجرای طرح «سفیران صبح» در ۶۰ مسجد استان طی سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام حسین کمیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: طرح سفیران صبح با هدف فرهنگ سازی اقامه نماز صبح به جماعت در مساجد استان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه طی سال جاری ۶۰ مسجد خراسان جنوبی تحت پوشش اجرای این طرح هستند، گفت: در قالب اجرای این طرح، روحانیونی برای اقامه نماز صبح در مساجد تبلیغ می کنند.
حجت الاسلام کمیلی بیان کرد: توزیع بروشور در مساجد تحت پوشش، توزیع بروشور در بین همسایه های این مساجد و انجام دیگر برنامه های تبلیغاتی در مساجد از دیگر اقدامات این طرح است.
وی از برگزاری دوره های آموزشی تربیت مدرس نماز در استان خبر داد و گفت: ۴۰ نفر از مبلغین بومی آموزش های ۱۸ ساعته این دوره را فرا می گیرند.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار کرد: اهمیت اقامه نماز، شیوه های نوین کلاس داری، و کاربردهای نماز از محورهای آموزشی این دوره است.
حجت الاسلام کمیلی بیان کرد: این مبلغین بعد از فراگیری آموزش های لازم، کد آموزشی دریافت کرده و برای سخنرانی در مدارس و دانشگاه ها اعزام می شوند.
وی از برگزاری اجلاس سراسری نماز در مهر ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان ها از دیگر برنامه های سال جاری است.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : مسجد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید