کد خبر:51934
پ



به گزارش روزانه نیوز، میثم ناصر نژاد در یادداشتی نوشت: در گردهمایی هیات های ورزش همگانی شهرستان های همدان که با حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش استان، معاونان اداره کل و روسای هیات های همگانی برگزار شد، به موضوعی پرداختند که هم اکنون مشکل اغلب هیات های ورزشی استان شده است.


متاسفانه بارها شاهد آن بوده ایم که برخی روسای اداره شهرستان ها با هیات های ورزشی استان و حتی شهرستان ها نگاه بالا به پایین دارند و بر تصمیمات سنگ اندازی می کنند.
امروز نیز در این نشست به صراحت مشکلات پیش آمده در اسدآباد، نهاوند، فامنین اشاره شد و گویا وضعیت در نهاوند و فامنین در تعامل برخی هیات های ورزشی با روسای ورزشی کمی حاد به نظر می رسد.


علی حقیقی مدیرکل ورزش استان همدان نیز به صراحت تاکید کرد که باید بنای تعامل و همکاری در راستای توسعه ورزش در ابعاد مختلف انجام گیرد.


آنچه مسلم است، روسای هیات های ورزشی بدون چشم داشت مالی، در راستای توسعه ورزش ایثار می کنند و از جان، اعتبار و آبروی خود می گذرند تا ورزش به آنچه که هدفگذاری شده، دست یابد.


روسای هیات های ورزشی بدون حتی ریالی دریافتی، وقت خود را صرف رشد و اعتلای ورزش می کنند و درست وقتی که مسوولان ورزش در شهرستان ها باید آنها را مورد حمایت قرار بدهند، دست و پا گیر می شوند!


در شرایطی که در برخی شهرستان ها شاهد تعامل تحسین برانگیز روسای ورزشی هستیم، اما اندک شماری از شهرستان ها هم سعی دارند حرف خود را به کرسی نشانده و طوری وانمود کنند که این رفتار دیکتاتوری، نشان از میزان قدرت آنها در فضای ورزش محسوب می شود.


ناگفته پیداست که این دسته از مدیران راه به جایی نخواهند برد، چرا که همگان از خدمات و ایثار هیات های ورزشی که با صدها مشکل مالی و زیرساختی و تجهیزات، خم به ابرو نیاورده و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند، برابر این ناملایمتی ها قاطعانه ایستاده و خواهند ایستاد.


البته مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قول داده تا در شورای معاونین به کم لطفی برخی روسای شهرستان ها نسبت به هیات های ورزشی به جدیت رسیدگی کند.


امروزه صدای هیات های ورزشی استان از کم لطفی برخی روسای ورزش شهرستان ها در حال بلند شدن است. از هادی سبزواری بزرگمرد ورزش همگانی گرفته تا هیات هایی نظیر وزنه برداری و والیبال و …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید