کد خبر:51596
پ


فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از آمادگي کامل پليس ملاير براي تامين امنيت دور دوم دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ “احمد ساکي” با اشاره به برگزاري دور دوم دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در روز جمعه مورخ 21 ارديبهشت ماه در اين شهرستان به منظور انتخاب دومين نماينده شهرستان ملاير و اهميت و حساسيت اين دوره ، بيان داشت: با تمام توان امنيت انتخابات را فراهم خواهيم کرد.


وي افزود:  مقوله مشارکت، امنيت، سلامت و رقابت از سوي مقام معظم رهبري “مدظله العالي” در برگزاري انتخابات تاکيد شده و عوامل انتظامي با تمام توان تلاش خود را براي برقراري امنيت خواهند کرد.


فرمانده انتظامي شهرستان ملاير با اشاره به اين که پليس با هر نوع تخلف انتخاباتي برابر با مقررات برخورد خواهد کرد تصريح کرد: انتظامي شهرستان ملاير همانند دوره اول انتخابات با برنامه ريزي هاي صورت گرفته همه تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و آرام را انديشيده و تلاش خواهيم کرد که اين دور از  انتخابات نيز در سلامت کامل برگزار شود.


سرهنگ “احمد ساکي” در خاتمه ضمن دعوت مردم به شرکت پرشور در انتخابات بيان داشت: قطعا با همکاري، همياري و همراهي عموم مردم ولايي و هميشه همراه شهرستان اين دوره از انتخابات نيز به نحو احسن انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید