کد خبر:40529
پ



معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز بدون تردید رسانه‌ها از جمله رسانه ملی خط مقدم دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش روزانه نیوز، «سلمان اسماعیلی» روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر اظهار داشت: اگر در مقطعی از دشمنان قسم خورده نظام سیلی خوردیم، از طریق ابزار رسانه بود.

وی رسانه‌ها و رسانه ملی را ظرفیتی ویژه و بارز برای نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در اقتدار کامل است و دشمنان با سربازان مدافعی همچون رسانه‌های انقلابی و در راس آنها رسانه ملی مواجه هستند.

فرماندار ویژه ملایر خدمات و تلاش‌های مجموعه رسانه های استان همدان و شهرستان ملایر به ویژه رسانه ملی را شایسته تقدیر، تکریم و حمایت دانست و ابراز امیدواری کرد: در دوره اخیر با به روی کار آمدن «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مجموعه این سازمان به عنوان آبرومندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، شاهد تغییر و تحولات خوبی در این حوزه هستیم.

اسماعیلی افزود: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته، اما راه‌های نرفته و انباشتی از مشکلات وجود دارد که با نگاه ویژه رسانه ها و روشنگری آنها می توان به آینده امیدوار بود و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه و اراده‌ای بر محدودسازی رسانه ها نیست، ادامه داد: با وجود این انگیزه و نگاه تعاملی و همچنین وجود ظرفیت‌های بزرگ در شهرستان ملایر، فصل جدیدی از درخشش رسانه‌ای ملایر در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، اقتصاد، صنعت و کشاورزی در اطلس جامع فرهنگی کشور خود را نشان دهد.

وی گفت: از رسانه ملی انتظار داریم چون در سایر حوزه های دیگر نیز فعالیت دارد، امیدواریم در زمینه مستندسازی، برنامه‌سازی، فیلم و سریال و به ویژه رادیو ملایر نیز فصل جدیدی در این شهرستان شکل گیرد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: تا اندازه‌ای که در توان این شهرستان است، در حمایت و پشتیبانی از رسانه ها و رسانه ملی آمادگی داریم تا بتوان در راستای تحقق خواسته‌ها، نیازها و مطالبات مردم گام برداریم.

فرماندار ملایر: رسانه‌ها بهترین ابزار برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه ملایر نیز صدا و سیما را دانشگاه عمومی دانست و تاکید کرد: رسانه ملی باید از جبهه دانشگاهی خود را حفظ کند و خنثی‌کننده تبلیغات سوء دشمنان باشد.

حجت الاسلام “محمدباقر برقراری” رسانه‌ها را بستری مستعد و مناسب برای تحقق جهاد تبیین و خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان عنوان و بیان کرد: رسانه‌ها از جمله صدا و سیما برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان و پیشی گرفتن از رقبای جدی خود، باید به دنبال کارهای نو و بدیع باشد.

رسانه ملی باید جبهه دانشگاهی خود را حفظ کند

وی با اشاره به تغییر موضع صریح برخی سلبریتی‌ها و ورزشکاران در اتفاقات اخیر، مصاحبه‌های صدا و سیما با این افراد را سند خوبی در اینگونه تناقضات دانست و اظهار داشت: نیاز است صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، با مادران شهید مصاحبه‌هایی را انجام دهد.

حجت الاسلام برقراری از رسانه ها و صداوسیما همدان خواست با نگاه مثبت ملایر ظرفیت‌ها و استعدادهای این شهرستان را معرفی کنند.

وی تاکید کرد: ملایر صاحب کنگره شهدا و در تراز استان است و صدا و سیمای استان همدان نیز نگاهش باید به شهرستان ملایر در این تراز باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به نقش و جایگاه رسانه به ویژه رسانه ملی در جهاد تبیین و مقابله با جریانات ضد انقلاب، گفت: اتفاقات و آشوب‌های اخیر در نطفه خفه شد و این امر نشان داد که مردم با نگاه بصیرتی به خوبی تشخیص دادند که با جریان ضد انقلاب همراه نیستند.

حجت الاسلام “احد آزادیخواه” با بیان اینکه ریشه و اساس انقلاب اسلامی ثابت است و این درخت تنومند، هرگز آسیب‌پذیر نیست، افزود: امروز ۲۹۸ شبکه فارسی زبان کمر همت را علیه جمهوری اسلامی بسته‌اند و نباید در مقال جریان رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب، منفعل عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز در سراسر دنیا صادر شده و با تلاش‌های سردار شهید سلیمانی جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی و متطقه شکل گرفته است، ادامه داد: جبهه مقاومت شاهکاری است که از دل انقلاب بیرون آمد و هم اکنون به قله رسیده‌ایم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تحقق جهاد تبیین طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب شد و بیان کرد: رسانه‌ها امروز خط مقدم دفاع از جریان انقلاب در کل دنیا است و در تبیین واقعیت‌ها در جریانات اخیر، خوب عمل کردند.

حجت الاسلام آزادیخواه ملایر را دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ و قابل انعکاس در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی دانست و گفت: در تولید محتوا و خبر باید یک تفکر و برنامه جدید برای پوشش ظرفیت‌های این شهرستان به ویژه بخش خصوصی، دولتی و جریانات مردم شکل گیرد.

وی خواستار بهره‌گیری رسانه ها و صدا و سیمای مرکز استان از ظرفیت گروه‌های جهادی و جوانان مستعد این شهرستان برای به تصویر کشیدن ظرفیت‌های ملایر شد و ادامه داد: باید از استعداد سرشار رسانه‌ها و صدا و سیما برای پاسخ به مطالبات مردمی و به تصویر کشیدن ظرفیت‌های ملایر استفاده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز گفت: با انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با حکم رهبر معظم انقلاب، سندی تحت عنوان “سند تحول سازمان صدا و سیما” تدوین و هفته گذشته در اختیار رهبر فرزانه انقلاب قرار داده شد.

فرماندار ملایر: رسانه‌ها بهترین ابزار برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی است

“کیوان الوندی” تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار ضمن استقبال و پذیرش سند تحول سازمان صدا و سیما، بر پیگیری موضوعات این سند توسط رئیس سازمان تاکید کردند.

وی با بیان اینکه سند تحول سازمان صدا و سیما تمامی مطالبات و درخواست‌های مطرح شده را شامل می‌شود، ادامه داد: هویت‌محوری و عدالت گستری از جمله شعارها و اهداف رئیس سازمان صدا و سیما است و ما نیز در استان همدان ذیل این سند، سندی را مطابق با زیست‌بوم استان تدوین کرده‌ایم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان بیان کرد: در تلاش هستیم تمام برنامه‌ها و طرح‌ها را به سمت و سوی رضایت‌مندی مردم سوق دهیم.

الوندی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار صدا و سیما در مقابله با دنیای نابرابر رسانه‌ای، گفت: منابع مالی، نیروی انسانی و تجهیزات فنی ما با توجه به انتظاراتی که مجموعه استان و مردم از ما دارند، بسیار محدود است./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید