کد خبر:35950
پ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از ارسال نامه‌ای ویژه به شهرداری، پیرو ارسال فهرست ساختمان‌های ناایمن از سوی سازمان آتش نشانی به مدیریت بحران و دادگستری، خبرداد.

علی‌مردان طالبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه نیوز، با اشاره به ارسال فهرست 240 ساختمان ناایمن از سوی سازمان آتش نشانی به دادگستری و مدیریت بحران، مطرح کرد: مدیریت بحران می‌تواند پیرو نامه‌های ارسالی، تاکیدات لازم را به ادارات، سازمان و دستگاه‌های متولی ابلاغ کند؛ از این رو به دنبال نامه دریافتی از آتش نشانی، تاکیدات لازم و مربوطه به شهرداری به دلیل متولی بودن در حوزه نظارت و بررسی به ساختمان‌ها، ارسال شده است.

وی با تاکید براینکه مسائل مربوط به ساختمان‌های ناایمن در همدان شباهتی با نواقص متروپل و پلاسکو ندارد، اظهار کرد: نواقص مربوط در ساختمان‌های همدان ویژه مقررات آتش نشانی بوده و نیازمند اصلاح است؛ نظارت و بررسی بر ساختمان‌ها برعهده شهرداری بوده و اسن سازمان می‌تواند در صورت صلاح دید مراتب را به دستگاه قضا برای برخورد قاطع و قانونی گزارش دهد، از این رو مدیریت بحران تنها تاکیدات لازم را برای آن‌ها ارسال می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: همواره مدیریت بحران به شهرداری تاکید داشته که این سازمان به هیچ وجه اجازه فعالیت و یا صدور پایانکار به مراکز دارای نقص ایمنی و سازه‌ای ندهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید