کد خبر:20676
پ

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشتره به بررسی لایحه دولت در نحوه استفاده از خانه های سازمانی برای نیروهای مسلح، گفت: پیش از این قانونی مصوب ۱۳۶۳ برای استفاده از خانه های سازمانی ارتش بود که این قانون در جلسه مذکور به نحوه استفاده از خانه های سازمانی نیروهای مسلح بر اساس لایحه دولت اصلاح شد.

به گزارش روزانه نیوز «ابوالفضل عمویی» در تشریح کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود:  ۹ ماده این لایحه مورد بررسی و مشورت  قرار گرفت و پس از شنیدن دیدگاه ها و نظرات مختلف، این ۹ ماده به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رسید و برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

وی تاکید کرد: این لایحه که از دولت به مجلس ارائه شده است، نحوه استفاده از خانه هایی سازمانی برای ارتش، وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح را تشریح کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآورشد: در این جلسه نمایندگانی از ارگان های مختلف نیروهای مسلح حضور داشتند و نظرات آنها نیز بررسی شد.

عمویی افزود: موضوع امنیت آب در کمیسیون مطرح و مقرر شد کمیته ای ذیل کمیسیون برای امنیت آب تشکیل شود و ریاست آن پس از رای گیری به «مرتضی محمودوند» نماینده مردم خرم آباد سپرده شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید