کد خبر:35544
پ

رئیس پلیس فتا استان همدان از دستگیری همسایه کینه جو و مزاحم در بستر فضای مجازی خبرداد.
سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه‌نیوز، با اشاره به مراجعه و شکایت یکی از شهروندان همدانی به پلیس فتا مبنی بر ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی، مطرح کرد: درپی دریافت این شکایت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت؛ پس ازحضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم که از همسایگان شاکیه بود منکر عمل انجام داده شده بود؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان، این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص شد این فرد به دلیل کینه و مشکلاتی که قبلا با شاکیه داشته است، اقدام به چنین کاری نموده بود.
سرهنگ سرخوش نهاد افزود: کاربران فضای مجازی آگاه باشند شبکه های اجتماعی محلی برای انتشار مطالب کذب و ت
وهین آمیز نبوده و براساس قانون با کاربرانی که با سوء استفاده از این بستر ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران نمایند برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس پلیس فتا استان همدان خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید