کد خبر:52033
پ

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: دومین اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان با عنوان میدان تبیین ۲ با حضور بیش از یک هزار مبلغ ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود.


حجت الاسلام مهدی ارتقایی در گفتگو با خبرنگار روزانه نیوز با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ مبلغین هدمان با عنوان میدان تبیین ۲ اظهار کرد: اولین اجلاسیه با حضور ۱هزار۱۰۰ مبلغ و روحانی استان قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


وی با بیان اینکه دومین اجلاسیه مبلغان استان همدان در آستانه دهه امامت و ولایت، عید غدیر، انتخابات ریاست جمهوری و ماه محرم و صفر برگزار می‌شود افزود: این همایش نیز با پیش بینی حضور بیش از یک هزار نفر از مبلغان پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه در ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در سالن همایش های بین المللی غدیر دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در این همایش یک روزه که با حضور اساتید برجسته ملی حجج اسلام: قنبریان، صالح پرور، وکیل پور، جنتی برگزار می‌شود، تقسیم کار شده و محورهای گفتمانی و دال مرکزی بحث تببین مقاومت است و گفتمان مشترک در سه محور غدیر، انتخابات و محرم است.


حجت الاسلام ارتقایی، با بیان اینکه دهه ولایت فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های تبلیغی است،یادآور شد: مبلغان در ایام تبلیغی پیش رو می‌توانند به تبیین انتخاب صحیح و آگاهانه بپردازند تا با عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و علما، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.


وی با اشاره به اینکه محل برگزاری این نشست یک روزه، سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود، اظهار کرد: این اتفاق مبارک به همت قرارگاه حوزی جهاد تبیین استان و با حضور همه نهادهای مرتبط با شبکه تبلیغ استان همدان برگزار خواهد شد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان شعار این اجلاسیه را «خدمت، دعوت، روایت» برشمرد و تصریح کرد: اساتید حاضر در جلسه توضیحات و سخنرانی خود را با محورهای ذکر شده ارائه می‌دهند و همچنین در این اجلاسیه آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، استاندار همدان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آقای حاج بابایی، و مسئولان دیگر حضور دارند.


حجت الاسلام ارتقایی در ادامه به برپایی نمایشگاهی با همکاری انتشارت انقلاب اسلامی از آثار و کتب مقام معظم رهبری در ۱۱۹ عنوان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های جانبی دیگری هم در این اجلاسیه داریم که خدمت مبلغان حاضر ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید