کد خبر:43300
پ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از بهسازی و روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، صفر صادقی راد مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از بهسازی و روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راههای استان همدان تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۱۰ اکیپ روکش آسفالت،لکه گیری و درزگیری در محورهای استان، به ترتیب اولویت خرابی رویه آسفالت آغاز به کار خواهند کرد و تا پایان فصل کاری این عملیات ادامه خواهد داشت.

صادقی راد تصریح کرد: در سال گذشته ۲۵۶ کیلومتر روکش آسفالت در راههای استان اجرا شد، و با برنامه ریزی انجام شده بنا داریم امسال این عدد را به ۳۰۰ کیلومتر افزایش دهیم.

وی با اشاره به دریافت سهمیه قیر جذب شده برای بهسازی رویه راههای استان همدان گفت در سال گذشته بیش از ۸ هزار تن قیر برای بهسازی رویه آسفالت راههای استان جذب شد که در نتیجه ۲۵۶ کیلومتر روکش آسفالت،۳۵ کیلومتر اسلاری سیل ( آسفالت حفاظتی) ۲۰ هزار مترمربع درزگیری و لکه گیری در راههای اصلی،فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد.

صادقی راد خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده بعد از تعطیلات عید فطر، عملیات روکش آسفالت در محورهای: همدان-تهران،ملایر-اراک،همدان-کرمانشاه، گردنه اسدآباد، همدان-بیجار و… آغاز خواهد شد.

وی در پایان بیان نمود یکی از اولویت های اداره کل در سال ۱۴۰۲ اضافه نمودن یک لاین رفت و برگشت در گردنه اسدآباد است که به عنوان مسیر راه کربلا و کریدور مرکز به غرب و جزو محورهای مهم کشور و دارای استرتژیک بالایی برای حمل ونقل کالا برخودار است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید