کد خبر:51549
پ


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان در ديدار مدیر کل ومعاونین مرکز صدا وسیما مرکز همدان که در سپاه صورت گرفت تولید بیش از ۲۰۰ مستند را از مجموع اقدامات بسیار ارزشمند سپاه در تعامل بسیار خوب با مرکز صدا و سیمای همدان عنوان کرد.


به گزارش روزانه نیوز، علی اکبر کریم‌پور دراین‌ديدار که به مناسب روز جهانی روابط عمومی و با حضور مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام و مشاور عالی فرمانده سپاه استان برگزار شد ‌گفت: تهیه وضبط ۶۰۰۰ گیگ عکس و فیلم از مجموعه فعالیت های بسیج‌و سپاه از گنجینه های ارزشمند وآرشیویی است که طی یک دهه توسط روابط عمومی سپاه انصارالحسین علیه السلام توسط نیروهای متخصص انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این تصاویر و ویدئو ها بیش از صد ها مستند،کلیپ،نماهنگ، تیزر و فیلم کوتاه تولید شده است که همگی آنها در قالب‌های مختلف ازجمله مستندهای برنامه همسنگر هر هفته از شبکه استانی همدان پخش می شود.


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان خبرگزاری بسیج را از دیگر ظرفیت های مجموعه روابط عمومی سپاه استان همدان برشمرد و افزود: با جذب،آموزش و سازماندهی بیش از ۱۵۰۰ نفر در قالب شبکه روابط عمومی و خبرنگار افتخاری بسیج در سطح نواحی،حوزه ها وپایگاه های بسیج روزانه ۲۰۰ خبر وفعالیت در سایت وکانال های خبرگزاری بسیج که مرجعی مطمئن برای انتشار اخبار بسیج و سپاه می باشد بازنشر داده می شود.

کریم پوردرپایان اضافه کرد: معاونت‌ روابط عمومی در سپاه استان تلاش کرده با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ای بسیج و سپاه و هم افزایی های بعمل آمده نقش اطلاع رسانی در جامعه با هدف امیدآفرینی در اقشار مختلف مردم نقش خود را به خوبی ایفا نماید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید