کد خبر:46577
پ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد: چهاراثر هنرمندان استان همدان، به مرحله نیمه نهایی جشنواره فیروزه راه پیدا کردند.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود ویژه با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه فرهنگی فیروزه، آثار هنرمندان استان از میان یک هزار و 730 اثر رسیده به این جشنواره، داوری و انتخاب شده است.

به گفته وی، در مرحله ثبت و بارگذاری ۸۰ اثر از هنرمندان استان در سامانه جشنواره فیروزه و در قالب هدایای فرهنگی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و عروسک بارگزاری شده بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ین آثار پس از داوری نهایی، در نمایشگاه جانبی جشنواره فیروزه با حداکثر 100 غرفه و به همراه اکران آثار هنرمندان دیگر استان ها، به همراه مراسم اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی برگزار می شود.


شایان ذکر است این جشنواره هرساله به‌منظور ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور و معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید