کد خبر:51903
پ

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر از ساخت بازی رایانه‌ای «عملیات مرصاد» به تهیه‌کنندگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد‌.

به گزارش روزانه نیوز، «کمال مظفری» در جمع خبرنگاران از ساخت بازی رایانه‌ای «عملیات مرصاد» خبر داد و اظهار داشت: این بازی، عملیات مرصاد و نقش رزمنده‌های استان همدان و سد دفاعی که در مقابله با حمله منافقین داشتند را روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال ساخت نمونه اولیه بازی هستیم، افزود: بازی در ۸ مرحله است که از لحاظ فنی با بروزترین نرم‌افزار‌های روز دنیا در حال تهیه است که آن را به صورت دانش بومی درآودیم.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان عنوان کرد: در این بازی شهید «هادی فضلی» در کنار شخصیت اصلی نقش ایفا می‌کند و شخصیت اصلی داستان ما شهید نیست. شهید «میرزا محمد سلگی» نیز در زمان حیاتشان مراحل روایت بازی را تایید کردند.

وی اضافه کرد: بازی به صورت اکشن و سوم شخص تهیه شده و مناسب رنج سنی ۱۳ سال به بالا است. همچنین، چون با نرم افزار بروز ساخته شده دارای کیفیت بالایی هست و این باعث می‌شود که استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.

مظفری با بیان اینکه این بازی با حمایت و تهیه‌کنندگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تهیه شده است، متذکر شد: ساخت و تولید با گروه هفت سنگ است که تنها گروهی در استان هست که مجوز رسمی از بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای را دارد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید