کد خبر:51917
پ

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس كشور گفت: در دولت شهید رئیسی 32 هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان شد که ۵۴ درصد این مدارس با مشارکت خیرین ساخته شده است.


به گزارش روزانه نیوز، حمیدرضا خان‌محمدی پنجشنبه ۱۰ خردادماه در بیست و ششمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، اظهار کرد: انسجام خیرین در کنار مسئولان استان همدان نشان از توجه به آینده‌ای قوی است.‌


خان‌محمدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خیرین را شریک دولت می‌دانست، افزود: ایشان همواره در حوزه مدرسه‌سازی تاکید داشتند زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس را مهیا کنید.


وی ادامه داد: شهید رئیسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می‌کرد و نگاهش به خیرین درس آموز بود‌. همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور حضور پیدا کرد.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس كشور با تأکید بر اینکه هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از مدرسه‌سازی‌ها نیست، گفت: در دولت شهید رئیسی ساخت هنرستان‌ها رشد ۴۰۰ درصدی داشت.


خان‌محمدی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ‌سازی است و خیرین نگین انگشتر ایران زمین هستند‌، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه‌ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار بر زمين زدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید