کد خبر:51937
پ

رئيس پليس آگاهي استان “همدان” از شناسايي و دستگيري باند سارقان غير بومي منزل و کشف 9 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ کارآگاه “علي اسد بيگي” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقتهاي متعدد منزل با اين شيوه و شگرد که سارقان اغلب شبانه به خصوص در ايام پاياني هفته و در ساعات 1900 الي 2300 با شناسايي منازل آپارتماني پس از اطمينان از خالي بودن از سکنه در فرصت مناسب با استفاده از ابزار آلات و ادوات از جمله ديلم و پيچ گوشتي وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشياءکم حجم مي کردند که با توجه به سريالي و باندي بودن سرقت ها موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

اين مقام مسئول در ادامه بيان داشت: کارآگاهان اين پليس با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي و بهره گيري از ظرفيت هاي درون و برون سازماني به يکدستگاه خودرو دنا با پلاک جعلي مظنون و متعاقبا در اقدامات فني موفق به شناسايي مالک آن شدند و در بررسي هاي بعمل آمده همدستان وي را نيز شناسايي کردند.
وي افزود: پس از شناسايي متهمان در اقدامي غافلگيرانه نامبردگان حين تردد در مسير اتوبان تهران قزوين متوقف و متهمان که 3 نفر بودند، دستگير و به پليس آگاهي همدان منتقل شدند.

اين مقام انتظامي افزود: از متهمان تحقيق که در مجموع به 9 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي 30 ميليارد ريال با همدستي يکديگر اعتراف نمودند.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: سارقان با پرسه زدن در محل هاي سرقت و شناسايي منازل مورد نظر و اطمينان از خالي بودن آن ها اقدام به تخريب درب منازل و سرقت اشيائ کم حجم مي کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید