کد خبر:52021
پ

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از درخشش جوانان با غیرت ملایری در میادین بین‌المللی و جهانی خبر داد و گفت:« امیر حسین نوروزی» ورزشکار جوان و باغیرت ملایری با کسب مدال درخشان و ارزشمند برنز مسابقات جهانی فیتنس اسپورت افتخاری دیگر آفرید.

حمید رضا سپهری نیا با بیان اینکه مسابقات جهانی و بین‌المللی فیتنس اسپورت به میزبانی تهران برگزار شد، افزود: ورزشکاران و قهرمانانی  از  ۱۱ کشور از سراسر جهان در این دوره از مسابقات حضور داشتند که امیر حسین نوروزی ورزشکار جوان و با غیرت ملایری  در رشته فیتنس اسپورت جوانان جهان توانست مقام‌ سوم و مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه نوروزی در معیت تیم ملی جوانان کشور در این دوره از مسابقات شرکت‌ کرد، ادامه داد: امیرحسین نوروزی از ورزشکاران جوان و با اخلاق ملایری است که زیر نظر مربی توانمند این رشته ورزشی حمید امیری تمرین و فعالیت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین از کسب مدال برنز مسابقات جام بین المللی تختی توسط ورزشکار ملایری خبر داد و اظهار کرد: داریوش ولی‌زاده با کسب مدال برنز مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی جهان پهلوان تختی تبدیل به ششمین مدال آور تاریخ کشتی ملایر در این دوره از رقابت‌ها شد.

سپهری نیا با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به میزبانی سالن ۶۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، گفت: داریوش ولی‌زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم با ارائه نمایشی تحسین برانگیز موفق شد با غلبه بر حریفان خود بار دیگر با کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها افتخاری دیگر را در میادین ملی و کشوری بدست بیاورد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید