کد خبر:51948
پ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ویژگی بارز شهید رییسی، مدیریت میدان و دیپلماسی بود چرا که کمتر زمانی موفق به نزدیکی فرماندهی میدان با دیپلماسی بودیم.

سردار مظاهر مجیدی روز شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی رسانه و فعالان فضای مجازی بسیج همدان با عنوان “مدار امید” افزود: وجود شهید جمهور، میدان و دیپلماسی را به هم نزدیک کرد و انسجام داد به گونه ای که هم اینک در جهان حرف برای گفتن داریم و آثار این انسجام در جهان مشهود است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تاکید کرد: اگر امروز نهضتی در جهان ایجاد و در فلسطین بیان می شود به خاطر عملکرد مثبت شهیدان رییسی، امیر عبداللهیان و سردار سلیمانی است.

سردار مجیدی گفت: اهمیت روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و هر جا از این ظرفیت به خوب استفاده شده ظرفیت های انقلاب اسلامی به خوبی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد ما در بیان خدمات رییس دولت سیزدهم پس از زمان شهادت خیلی بیشتر از قبل شهادت بود ادامه داد: می طلبید که قبل شهادت نیز ابعاد وجودی این شهید به خوبی معرفی می شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: همه دستگاه ها، نهادها، رسانه ها و فضای مجازی پس از شهادت آیت الله رییسی پای کار آمده و بخشی از عملکرد رییس جمهور را بیان کردند.

وی یادآوری کرد: مسیری که از سال ۴۲ تاکنون پیش رفته و رزمندگان بزرگی تربیت و معرفی شدند به خاطر مکتبی است امام راحل آن را به وجود آورد.

سردار مجیدی افزود: همزمان با سالگرد رحلت جانسوز امام راحل مراسم هایی برگزار می شود تا به نسل امروز معمار کبیر انقلاب، هدف و راهش را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: دولت انقلابی رییسی، انتظار دیگری از دولت را برای مردم بیان کرد.

سردار مجیدی افزود: امروز نمی توان گفت رییس دولت فقط مدیریت جلسه را بر عهده بگیرد، بلکه قرار گرفتن و حضور در کنار مردم، شنیدن صحبت ها و دغدغه های آنان و تلاش برای رفع آنها ملاک عمل است.

وی ابراز امیدواری کرد: زمینه برای الگوی دومی همچون آیت الله رییسی در انتخابات پیش رو فراهم شود.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بود که آیت الله رئیسی در سفری استانی به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و کروی پروازی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین سفر استانی آیت الله رئیسی، نیمه‌تمام باقی ماند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید