کد خبر:51990
پ


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پایش مداوم سلامت آب شرب در این استان خبر داد و گفت: پنج شهر و سه روستا در استان همدان ((گواهینامه ی برنامه ایمنی آب )) دارند.

به گزارش روزانه نیوز، فرهاد بختیاری فر در تشریح این خبر، اظهار کرد: شهرهای همدان ، بهار، رزن و تویسرکان و روستاهای سنگستان در شهرستان همدان، خورونده در شهرستان رزن و ریواسیجان در شهرستان تویسرکان گواهینامه برنامه ایمنی آب را به دست آوردند.

بختیاری فر با بیان اینکه کسب گواهینامه برنامه ایمنی آب از وزارت بهداشت سندی برای تضمین کیفیت آب آشامیدنی است تصریح کرد طرح ملی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب مطابق بر روش اجرایی توصیه شده سازمان جهانی بهداشت در حال حاضر به صورت ممیزی و با نظارت مدیران و کارشناسان مراکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب مختلف کشور اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: مراکز پایش و کنترل کیفیت آب در سطح استان دارای گواهینامه ایزوISO/IEC17025 مبنی بر الزامات کلی برای احراز صلاحیت انجام آزمون ها و یا کالیبراسیون و نمونه برداری توسط آزمایشگاه و گواهینامه ایزو ISO45001 مبنی بر الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید