کد خبر:1518
پ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان صبح امروز با حضور درجلسه ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان در سامانه 197 گفت: این ارتباط مستقیم با شهروندان ، مایه دلگرمی مردم است.

به گزارش روزانه نیوز آیت الله “حبیب الله شعبانی “گفت: بنده این فرصت را مغتنم می دانم که از زحمات همه ی عزیزان ، سردار کامرانی صالح و همه مجموعه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

وی این ارتباط مستقیم با مردم را مایه دلگرمی مردم دانست و گفت: در این چند دقیقه که توفیق حضور در 197 را داشتم می بینم که با مردم چه قدر خوب برخورد می شود و چه قدر ارتباط های خوبی برقرار می شود و مشکلات مردم چقدر راحت حل می شود.

آیت الله شعبانی گفت:این برنامه (197) بسیار خوب است ، امیدوارم سایر مسئولین ارتباطاتشان را با مردم را تقویت کنند .همین طور مستقیم با مردم بنشینند ، تاجایی که امکان دارد کار مردم را راه بیندازند .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در خاتمه گفت: مردم قطعاً ولی نعمتان ما هستند و من از طرف همه مردم که از سردار عزیز و مجموعه دوستان بزرگوار نیروی انتظامی تشکر  و آرزو می کنم خداوند به همه عزیزان عزت عطا فرماید ، این کار(197) خیلی خوب قوی و انصافاً کار ارزشمند است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید