کد خبر:2440
پ

به گزارش روزانه نیوز محمدرضا بیاناتی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: از آغاز سال تا پایان ۱۵ فروردین تعداد ۶ هزار و ۲۴۷ تماس (میانگین روزانه ۴۱۹ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است.

 

وی گفت: از این تعداد ۷۳ مورد منجر به عملیات شده و ۵۴ مورد برای راهنمایی و مشاوره، ۶۶۵ تماس اشتباه، یک مورد اعلام حریق کذب و ۵ هزار و ۴۵۴ مورد تماس مزاحمت بوده است.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: از ۷۳ عملیات انجام شده طی ۱۵ روز نخست سال ۳۷ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات شامل ۱۲ مورد رهاسازی افراد محبوس در اماکن مختلف، هشت مورد رهاسازی اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، چهار مورد نجات افراد محبوس در آسانسور، سه مورد مهار اجسام در حال سقوط و ۱۰ مورد سایر عملیات‌های امداد و نجات بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه از ۷۳ عملیات انجام شده ۳۶ مورد مربوط به عملیات‌های اطفاء حریق بوده است، اظهار کرد: هشت نفر از جمله یک آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی امداد و نجات مصدوم و دو نیز فوت شدند.

 

بیاناتی گفت: آتش‌نشانان طی ۱۵ روز گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی ۲۶ نفر را در عملیات‌های امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات دادند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید