کد خبر:879
پ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری «اجتماع جاماندگان اربعین حسینی» در همدان خبر داد، و گفت: این برنامه ساعت 9:30 صبح روز اربعین جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی مسافت امامزاده حسین(ع) تا امامزاده عبدالله(ع) را پیاده به سوگواری می پردازند.

به گزارش “روزانه نیوز” حجت الاسلام هادی نظیری درجمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها پیشقراول حرکت انقلاب و بخش‌های مختلف آن هستند یعنی نقش اطلاعات و عملیات دارند که باید همواره پیشگام وجلوتر از دیگران حرکت کنند تا مسئله‌ها را شناسایی و آنها را به صورت درست به بخش‌های تاثیرگذار و تصمیم‌گیر جامعه انتقال دهند،افزود:رسانه فاخر انقلابی، باید هوشمندانه مسائل را شناسایی کنند و در تصمیم گیری ارکان نظام مثمر موثر واقع شوند.
وی سرمایه گذاری درحوزه مساجد و مدارس را لازمه تغییر در ساختار فرهنگی و ضعف های موجود دانست و اضافه کرد: طرح امام محله یکی از طرح هایی است که می‌تواند از ظرفیت مساجد در محله ها استفاده کنند و هویت مسجد را به پایگاه ای امن محل در همه حوزه ها برای اهالی محل تبدیل شود.
حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه بیانیه دوم انقلاب عالی‌ترین و جامع‌ترین سند بالادستی در حرکت نظام است که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گفت: بخش اول این بیانیه به سیاست جوانگرایی و بکارگیری ظرفیت نخبه انقلابی در تمام بخش‌های انقلاب است.
مدیرکل ‌تبلیغات اسلامی استان همدان از فعالیت ۱۵ پایگاه سلامت اجتماعی در استان خبر داد و افزود: در طرح سلامت اجتماعی هدفگذاری ها در مناطق آسیب پذیر طرح ریزی شده و تقویت فرهنگی، اجتماعی این محله ها در دستور کار است.
وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سلامت اجتماعی در حاشیه شهر و مناطق آسیب‌ پذیر جامعه فعالیت می‌کنند اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر و کمک به شناسایی و ترک معتادان محله و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده با تعریف مشاغل کوچک برای رهایی یافتگان و ایجاد شغل از موضوعات مورد توجه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید