کد خبر:2541
پ

به گزارش روزانه نیوز حسین افشاری با بیان اینکه ضرورتی ندارد همه اعضای خانواده برای خرید وارد فروشگاه‌ها شوند و از طرفی باید دفعات حضور مردم برای خرید در سطح بازار و واحدهای صنفی کاهش یابد، اضافه کرد: لازم نیست تمام مردم در ساعات اولیه صبح در دفاتر پیشخوان دولت و پست بانک ها تجمع یابند.

وی اظهار داشت: ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز مجوزی برای اجتماعات و بازگشایی مساجد و نمازهای جمعه و جماعت نداده است، از جامعه متدین همدان می‌خواهیم از تجمع و برگزاری نمازهای جماعت در مساجد خودداری کنند.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه مراکز پیشخوان تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: کثرت افراد در این مراکز و برخی بانک ها و ادارات باعث نگرانی در زمینه انتقال کروناویروس شده است که باید مردم زمان  خود را طوری برنامه ریزی کنند که در ساعات خلوت به این مراکز مراجعه کنند.

 

افشاری افزود: الزامی وجود ندارد که حتماً همه مردم در یک روز کارهای خود را انجام دهند ضمن اینکه پیگیری می‌کنیم تا فرصت ارائه خدمات را تمدید کنند و دیگر لازم نیست همه مردم در ساعت ۸ صبح و قبل از بازگشایی دفاتر صف بکشند.

 

وی با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز مجوزی برای اجتماعات و بازگشایی مساجد و نمازهای جمعه و جماعت نداده است، گفت: از جامعه متدین همدان می‌خواهیم از تجمع و برگزاری نمازهای جماعت در مساجد خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید