کد خبر:1570
پ

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به فعالیت طرح سلامت اجتماعی در استان همدان، حضور روحانیون در مناطق مختلف شهرها و روستاها را موجب پیشرفت فرهنگی دانست، افزود: پیشبرد امر تبلیغ زمینه ساز ارتقا سلامت در اجتماع است و مسئولین، مبلغان و حتی مردم نباید از این حوزه غفلت کنند.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان درگردهمایی طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که در مسجد سید مصطفی خمینی گلزار شهدا قم برگزار شد ؛ در این جلسه ضمن تبریک ایام میلاد سراسر سعادت خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاک ایشان رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) و با خیر مقدم به مدعوین جلسه در خصوص وظایف شبکه هدایت و تبلیغ در عصر حاضر گفت: انقلاب اسلامی پیشامد عظیمی بود که پس از گذشت قرن ها از تولد جامعه بشری در بهمن ۵۷ به بار نشست تا وعده الهی بر استقرار حکومت صالحان بر زمین را محقق سازد و راه انبیا و اولیا الهی را در پیش گیرد.

وی با بیان اینکه حاصل مجاهدت انبیا الهی امروز به دست ما سپرده شده است و بیش از یک گام تا سپردن این پرچم به دست صاحب و میراث دار واقعی آن باقی نمانده است، افزود: لذا باید این مسئولیت عظیم را به جان پاس بداریم.

حجت الاسلام نظیری با قرائت بخشی از وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) با بیان اینکه مسائل مادی و دنیوی نباید مسئولین را از اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی غافل سازد، اظهار داشت: مردم نیز باید آرمان بزرگ تحقق جامعه الهی و اسلامی جهانی را همواره پیش چشم داشته باشند و همه در راستای تحقق آن گام بردارند و بیانیه گام دوم انقلاب نیز مبتنی بر همین باور است.

نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی در استان همدان، از تلاش های آیت الله موسوی اصفهانی و مجموعه حوزه های علمیه جهت پرورش مبلغین توانمند در استان تقدیر کرد وگفت: امروز استان همدان به لحاظ پرورش عالم و مبلغ از جایگاه خوبی بهره مند است و به لطف تلاشگران این عرصه و به پشتوانه این جایگاه، امور تبلیغی در استان می تواند با سرعتی رو به رشد پیشرفت کند.

وی با اشاره به فعالیت طرح سلامت اجتماعی در استان همدان، حضور روحانیون در مناطق مختلف شهرها و روستاها را موجب پیشرفت فرهنگی دانست، افزود: پیشبرد امر تبلیغ زمینه ساز ارتقا سلامت در اجتماع است و مسئولین، مبلغان و حتی مردم نباید از این حوزه غفلت کنند.

جامعه روحانیت و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، پشتوانه امر تبلیغ در همدان

حجت الاسلام نظیری با اشاره به حضور طلاب توانمند همدانی در حوزه علمیه قم گفت: ما توقع داریم که جامعه روحانیت ساکن در قم و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به مثابه پشتوانه ای برای پیشبرد امور فرهنگی در استان همدان یاری گر ما باشند و به لحاظ پشتیبانی علمی و تبلیغی ارتباط خود را با اداره کل تبلیغات اسلامی همدان حفظ کنند.

وی افزود: ما امیدواریم که در آینده نزدیک به نقطه ای برسیم که تمام ظرفیت ها در زمینه تبلیغ و پیام رسانی فرهنگی فعال شده باشد و از کلیه استعدادها و توانایی های طلاب و فرهیختگان انقلابی در مسیر فرهنگ به احسن وجه استفاده شود.

این جلسه با حضور عالم ربانی آیت الله سید هاشم حمیدی، آیت الله حبیب الله شعبانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جمعی از اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید